Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης International 2014 Consumer Electronics Show (CES), οι τεχνολογικές εταιρείες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των λειτουργιών και των τεχνικών χαρακτηριστικών που ενσωματώνουν τα προϊόντα τους, τα οποία είναι σχεδιασμένα ώστε να εξαλείψουν όσο το δυνατόν τα εμπόδια της αλληλεπίδρασης μεταξύ της συσκευής και του ανθρώπου. Η αγορά της τεχνολογίας, καθώς και οι καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών, τροποποιούνται συνεχώς, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται νέες απαιτήσεις, στις οποίες οι τεχνολογικές εταιρείες καλούνται να ανταποκριθούν, ώστε να κάνουν τη ζωή των ανθρώπων ακόμα πιο εύκολη.
Βασικός στόχος της LGElectronics (LG), ηγέτιδας εταιρείας στον τομέα της τεχνολογίας, είναι η δημιουργία συσκευών με ανθρωποκεντρικά και εξελιγμένα χαρακτηριστικά. Πιο συγκεκριμένα, η κυρτή οθόνη στοχεύει στη βελτίωση θέασης, παρέχοντας μια ευρεία εικόνα που είναι περισσότερο ξεκούραστη στα μάτια των θεατών, όπως ακριβώς συμβαίνει με τη θέαση στο θέατρο. Ενδεικτικά, η LG παρουσίασε την πρώτη κυρτή τηλεόραση στον κόσμο, με αναλογία διαστάσεων 21:9 και διαγώνιο 105 ίντσες, καθώς και την τηλεόραση LG Curved OLED Ultra HD 77 ιντσών με ασύγκριτη ποιότητα εικόνας, χάρη στην αποκλειστική τεχνολογία WRGB OLED τεχνολογία της LG. Επιπλέον, το κυρτό σχήμα του LG GFlex smartphone μειώνει την απόσταση στο μικρόφωνο κατά τη διάρκεια της ομιλίας, ενώ η ποιότητα του ήχου βελτιώνεται. Ακόμη, η λειτουργία τοπίου (landscape mode) του LG G Flex, προσφέρει κινηματογραφική εμπειρία και άνετη γωνία θέασης ιδανική για βίντεο ή παιχνίδια.
Μια ακόμα καινοτομία της LG είναι η πλατφόρμα SmartTVOS για τις τηλεοράσεις. Το μεγάλο πλεονέκτημα της νέας πλατφόρμας είναι ότι αναβαθμίζει την εμπειρία Smart TV, καθιστώντας πιο απλή την αναζήτηση και χρήση του περιεχομένου στις τηλεοράσεις, την αρχική εγκατάσταση και τη δυνατότητα διασύνδεσης με άλλες συσκευές. Ακόμα, σε συνδυασμό με τις ανθρωποκεντρικές λειτουργίες που υπάρχουν στις περαιτέρω συσκευές οικιακής ψυχαγωγίας, όπως στο τηλεχειριστήριο Magic Remote, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν μια εκπομπή, να παίξουν ένα παιχνίδι ή να μπουν στο διαδίκτυο, ενώ μπορούν να αναζητήσουν ή κατεβάσουν το αγαπημένο τους περιεχόμενο. Τέλος, με την έξυπνη πλατφόρμα, οι χρήστες μπορούν να δουν πολύ γνωστά shows και ταινίας, για μια διασκεδαστική εμπειρία θέασης με μεγάλο εύρος επιλογών.
Αξίζει να σημειωθεί πως οι νέες αφίξεις στην έξυπνη τεχνολογία, όπως οι συσκευές που μπορούν να φορεθούν από το χρήστη (wearable devices), κυριάρχησαν στην ατζέντα της καινοτομίας στην CES 2014 που ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Κατά τη διάρκεια της CES 2014, η LG παρουσίασε δύο νέα προϊόντα, το LG Lifeband Touch και τα ακουστικά LG Heart Rate, φέρνοντας στο προσκήνιο προϊόντα που συνδυάζουν την τεχνολογία με την υγεία, το fitness ή ακόμα και με τη μόδα.
Συγκεκριμένα, το Lifeband Touch είναι μια έξυπνη συσκευή παρακολούθησης συγκεκριμένων παραμέτρων της σωματικής λειτουργίας (smart activity tracker) ενώ τα ειδικά ακουστικά της LG για την παρακολούθηση του καρδιακού ρυθμού (Heart Rate Earphones) διαθέτουν τη μοναδική τεχνολογία PerformTek® η οποία μετρά τη ροή του αίματος στο εσωτερικό μέρος του αυτιού προκειμένου να υπολογίζει με ακρίβεια βιομετρικά μεγέθη.