Με ένα απλό smartphone μπορείτε να έχετε virtual συμβουλές, τεχνική υποστήριξη και επίλυση των προβλημάτων, σε οποιαδήποτε στιγμή και κατάσταση βρίσκεστε χωρίς την ανάγκη της φυσικής παρουσίας του προσωπικού υποστήριξης
Δεν είναι πια μόνο για τα βιντεοπαιχνίδια οι augmented reality (AR) εφαρμογές, αλλά προσφέρουν και επαγγελματικές λύσεις γρήγορα και εύκολα για την επίλυση καθημερινών προβλημάτων απομακρυσμένα, μέσω του smartphone ή του tablet, οπουδήποτε και εάν βρίσκεστε, όπως για παράδειγμα το TeamViewer Pilot.
Η φάση 2 οδηγεί στην επαναλειτουργία πολλών δραστηριοτήτων και πραγμάτων παραγωγής, αλλά μετά από αρκετές εβδομάδες αναστολής, η επανεκκίνηση μπορεί να εμποδιστεί από διάφορα προβλήματα: την αποσύνδεση ενός συνδέσμου, τη διακοπή μιας σύνδεσης, μια ανωμαλία σήματος και ούτω καθεξής.
Εξοπλισμένο με την τελευταία τεχνολογία παρακολούθησης αντικειμένων 3D, το TeamViewer Pilot παρέχει τη δύναμη του AR για την επίλυση οποιουδήποτε είδους προβλήματος: από αυτά που σχετίζονται με το hardware, τη διαμόρφωση έξυπνων συσκευών ή τη σύνδεση ενός δρομολογητή Wi-Fi. Fi και άλλα, μέχρι την αντικατάσταση του ελαστικού αυτοκινήτου! Δεν απαιτείται πολύπλοκος και εξειδικευμένος εξοπλισμός για την παροχή και τη λήψη βοήθειας: το μόνο που χρειάζεστε είναι μια συσκευή Android ή iOS.
Πως λειτουργεί το Pilot της TeamViewer;
Η απομακρυσμένη υποστήριξη μέσω της τεχνολογίας augmented reality επιτρέπει την παροχή και διαδραστική καθοδήγηση επίλυσης προβλημάτων απομακρυσμένα από παντού. Σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε και να κάνετε διάγνωση του προβλήματος χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες σύνδεσης one-to-one του TeamViewer Pilot για να μοιραστείτε βίντεο σε ροή και σε διαδραστική λειτουργία, χρησιμοποιώντας επίσης τη λειτουργία σχολιασμού AR προσθέτοντας γραπτό κείμενο για γρήγορη επίλυση προβλημάτων. Οι 3D δείκτες μπορούν να μετακινούνται στα “augmented” αντικείμενα της πραγματικότητας, επισημαίνοντας τα στοιχεία στα οποία είναι απαραίτητο να γίνει η παρέμβαση.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης του TeamViewer Pilot;
Καταρχήν η εξοικονόμηση του κόστους μεσολάβησης αποφεύγοντας τις επισκέψεις από κοντά, σύμφωνα με τις διατάξεις που προτείνονται για τη Φάση 2. Η δυνατότητα υποστήριξης όλων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και η συντήρηση συστημάτων ανώτερου επιπέδου. Η βελτιωμένη συνεργασία και αποτελεσματικότητα της τεχνικής υπηρεσίας με τη δυνατότητα αποστολής χρήσιμων αρχείων, όπως εγχειρίδια, κατά τη διάρκεια συνεδριών μέσω βίντεο.
Επιπλέον, με το TeamViewer Pilot είναι δυνατόν να μειωθούν τα ανθρώπινα λάθη και ο χρόνος διακοπής της λειτουργίας με οικονομικό πλεονέκτημα.
Περισσότερες πληροφορίες για τις δωρεάν άδειες μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω link: www.teamviewer.com/en/content/freepilottrial/