H Salesforce (NYSE: CRM) και η Siemens ανακοίνωσαν μια στρατηγική συνεργασία για την ανάπτυξη μιας νέας τεχνολογικής σουίτας για τους χώρους εργασίας που θα υποστηρίξει τις επιχειρήσεις παγκοσμίως προκειμένου να επαναλειτουργήσουν με ασφάλεια και να προσφέρουν την εμπειρία του μέλλοντος στους φυσικούς χώρους εργασίας. Η συνεργασία θα συνδυάσει το Work.com, της Salesforce που υποστηρίζεται από το Customer 360 με τις λύσεις Smart Infrastructure της Siemens, συμπεριλαμβανομένων των Comfy και Enlighted, για να οργανώσει τις διαδικασίες, το δυναμικό και τα αντικείμενα που είναι απαραίτητα για τη δημιουργία ασφαλών, συνδεδεμένων χώρων εργασίας για το μέλλον.
Οι βασικές λύσεις περιλαμβάνουν ένα «γραφείο χωρίς επαφή» με κάρτες κινητικότητας των εργαζομένων για την είσοδο στο κτήριο και το ασανσέρ και ένα ασφαλές σύστημα διαχείρισης πληρότητας χώρου, το οποίο επιτρέπει στους εργαζόμενους να κάνουν κράτηση αιθουσών συνεδριάσεων και γραφείων μέσω της εφαρμογής Comfy που στέλνει ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο, όταν πλησιάσουν τα όρια χωρητικότητας της αίθουσας. Επιπλέον, αξιοποιώντας τα δεδομένα πληρότητας και τοποθεσίας που παρέχονται από την Enlighted και αξιοποιούνται από την Comfy, συμπεριλαμβανομένων των check-in των εργαζομένων και των κρατήσεων γραφείων και αιθουσών, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να επεκτείνουν τη χειροκίνητη ανίχνευση επαφών τους στο Work.com. Αυτό θα επιτρέψει μια ταχύτερη και ακριβέστερη αντίδραση έκτακτης ανάγκης. Η ανίχνευση επαφών θα είναι μια λύση με δυνατότητα επιλογής (opt-in) με στόχο την προστασία των δεδομένων των χρηστών.
Ο συνδυασμός της κορυφαίας τεχνολογίας IoT από τη Siemens με τις λύσεις Work.com της Salesforce θα επιτρέψει στους πελάτες να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων που είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο και να δημιουργούν ένα ευέλικτο πλαίσιο για τη μελλοντική εμπειρία στο χώρο εργασίας. Η Siemens και η Salesforce θα είναι οι πρώτες που θα αναπτύξουν τις νέες λύσεις στα δικά τους γραφεία, συμπεριλαμβανομένων των κεντρικών γραφείων της Siemens Smart Infrastructure στο Zug της Ελβετίας και του Salesforce Tower στο Σαν Φρανσίσκο.
«Η ασφαλής επιστροφή των ατόμων στο χώρο εργασίας τους είναι μια παγκόσμια πρόκληση και είναι ζωτικής σημασίας οι εταιρείες να προστατεύουν τους εργαζομένους τους και να χτίσουν εμπιστοσύνη και σιγουριά», δήλωσε ο Roland Busch, Αναπληρωτής CEO και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Siemens AG. «Μαζί με την Salesforce μπορούμε να υποστηρίξουμε γρήγορα επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο και να εφαρμόσουμε τεχνολογία που υποστηρίζει τους εργαζόμενους καθώς επιστρέφουν στο γραφείο, θέτοντας ταυτόχρονα τα θεμέλια του μακροπρόθεσμου ψηφιακού μετασχηματισμού στους χώρους εργασίας».
«Οι οργανισμοί παγκοσμίως αρχίζουν να επαναπροσδιορίζουν τη μελλοντική εμπειρία στο χώρο εργασίας, βάζοντας την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους στο επίκεντρο των ψηφιακών τους μετασχηματισμών», δήλωσε ο Alex Dayon, Πρόεδρος και CEO της Salesforce. «Συνδυάζοντας τις λύσεις της Smart Infrastructure της Siemens με το Salesforce’s Work.com, παρέχουμε στις εταιρείες τα εργαλεία να λαμβάνουν έξυπνες, βασισμένες σε δεδομένα αποφάσεις γρήγορα και την αυτοπεποίθηση να ανοίξουν ξανά με ασφάλεια».
Η Siemens σχεδιάζει να συνεισφέρει τεχνολογία από το χαρτοφυλάκιο της Smart Infrastructure, συμπεριλαμβανομένων των Enlighted, εταιρείας IoT λύσεων και Comfy, για λύση εμπειρίας για τον χώρο εργασίας. Τα δεδομένα συλλέγονται πολλές φορές ανά δευτερόλεπτο από έξυπνους αισθητήρες συνδεδεμένους στο cloud από την Enlighted. Η πλατφόρμα Building IoT της Enlighted δημιουργεί «αισθητήρια συστήματα» σε ολόκληρο το κτήριο, παρέχοντας πληροφορίες και αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τον τρόπο χρήσης του κτηρίου παρέχοντας υπηρεσίες πληρότητας και τοποθεσίας για άτομα και περιουσιακά στοιχεία. Η λύση Safe Workplace Solution της Comfy διαθέτει μια εφαρμογή που απευθύνεται σε εργαζόμενους, η οποία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κρατούν τους ανθρώπους τους ενημερωμένους και παραγωγικούς, παρέχοντας παράλληλα έναν χώρο εργασίας που είναι ασφαλής σύμφωνα με τους τοπικούς κανονισμούς. Οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν και να κάνουν κράτηση γραφείων και αιθουσών συσκέψεων που συμμορφώνονται με τις οδηγίες του social distancing σε πραγματικό χρόνο, να αναζητούν και να πλοηγούνται σε υπηρεσίες υγείας και ασφάλειας και να ζητούν υπηρεσίες, όπως απολύμανση. Επιπλέον, το Comfy Insights προσφέρει στις επιχειρήσεις έναν πίνακα ελέγχου αναλυτικών στοιχείων για την καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούνται τα γραφεία, δημιουργώντας μια πιο έξυπνη στρατηγική που βασίζεται σε δεδομένα, για μελλοντικούς χώρους εργασίας.
Το Work.com της Salesforce που υποστηρίζεται από το Customer 360, είναι μια ολοκαίνουργια σουίτα εφαρμογών και συμβουλευτικών πόρων με στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις και τις κοινότητες σε όλο τον κόσμο να ανοίξουν ξανά τους χώρους τους με ασφάλεια. Οι βασικές λύσεις του Work.com – συμπεριλαμβανομένων του Κέντρου Εντολών στο Χώρο Εργασίας, της Ανίχνευσης Επαφών, της Διαχείρισης Επείγουσας Απόκρισης και της Ταχείας Απόκρισης Κρίσεων – ενδυναμώνουν τους πελάτες προκειμένου να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων, να διαμορφώνουν επιχειρηματικά σχέδια συνέχειας και διαχείρισης κινδύνων και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τα ενδιαφερόμενα μέρη σε κλίμακα.