Η νέα white-label λύση για επαγγελματική απομακρυσμένη υποστήριξη συμβατή με GDPR επεκτείνει τις επιχειρηματικές προτάσεις
– Η TeamViewer, ο παγκόσμιος ηγέτης σε ασφαλή απομακρυσμένη υποστήριξη, παρουσιάζει σήμερα το TeamViewer Mobile Software Development Kit (SDK) ως μέρος της επιχειρηματικής λύσης Tensor που προσφέρει. Το νέο προιόν επιτρέπει σε εταιρίες να ενσωματώσουν το πρόγραμμα της TeamViewer για απομακρυσμένη λύση στα κινητά τους τηλέφωνα ως μία white label λύση πληρώντας τις απαιτήσεις DSGVO.
Εάν μια εφαρμογή δεν λειτουργεί σωστά, ο χρήστης είναι πολύ ενοχλημένος. Ένας τρόπος παροχής γρήγορης υποστήριξης για την εφαρμογή είναι η απομακρυσμένη πρόσβαση στην κινητή συσκευή για να ελέγξετε πού βρίσκεται το σφάλμα. Αν και υπάρχουν δυνατότητες για αυτό, πολλές εταιρείες διστάζουν να προσφέρουν μια τέτοια υπηρεσία στους πελάτες τους για λόγους προστασίας της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων. Σε τελική ανάλυση, το smartphone είναι σήμερα ένα πολύ ιδιωτικό αντικείμενο. Πρέπει να διασφαλιστεί ότι το προσωπικό υποστήριξης δεν μπορεί να δει πληροφορίες εκτός της εφαρμογής που υποστηρίζει – για παράδειγμα σε ειδοποιήσεις ή μεταβαίνοντας στην αρχική οθόνη ή σε μια εφαρμογή.
Mε το νέο Mobile SDK, η TeamViewer προσφέρει μια λύση που εξασφαλίζει ακριβώς ότι: εάν ο χρήστης του smartphone αφήσει την εφαρμογή να υποστηρίζεται, τα περιεχόμενα της οθόνης από την πλευρά του υπαλλήλου υποστήριξης είναι γκριζαρισμένα. Το ίδιο ισχύει για τις ειδοποιήσεις. Αυτό προστατεύει το απόρρητο του πελάτη και διασφαλίζει τη συμμόρφωση του GDPR. Το SDK περιέχει μια συλλογή εργαλείων προγραμματισμού και βιβλιοθηκών που επιτρέπουν στους προγραμματιστές να ενσωματώσουν τις λειτουργίες απομακρυσμένης υποστήριξης του TeamViewer στην εφαρμογή τους ως λύση λευκής ετικέτας – χωρίς πολλή προσπάθεια προγραμματισμού. Για τις εταιρείες, αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να κάνουν συμβιβασμούς, για παράδειγμα στο σχεδιασμό της διαδικασίας υποστήριξης, προκειμένου να χρησιμοποιήσουν το πλήρες φάσμα των λειτουργιών. Η τεχνολογία λειτουργεί αόρατα στο παρασκήνιο.
Ο Alexander Post, Διευθυντής Διαχείρισης Προϊόντων της TeamViewer, εξηγεί: “Οι εταιρείες βασίζονται όλο και περισσότερο στις δικές τους εφαρμογές, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να χρησιμοποιούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε κινητές συσκευές. Μέχρι τώρα, η βοήθεια για λύσεις προβλημάτων εντός της εφαρμογής ήταν συνήθως δυνατή μόνο με την εμφάνιση ενός μηνύματος στην ομάδα εξυπηρέτησης. Με το TeamViewer Mobile SDK, η υποστήριξη γίνεται διαδραστική. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία των εφαρμογών τους και να προσφέρουν απομακρυσμένη υποστήριξη – σύμφωνα με τους κανονισμούς προστασίας δεδομένων, αποτελεσματικά και χωρίς περαιτέρω προσπάθεια εκ μέρους του πελάτη “.
Εάν το πρόγραμμα TeamViewer έχει ενσωματωθεί σε μια εφαρμογή που χρησιμοποιεί το SDK, ο υπάλληλος υποστήριξης, μετά τη δημιουργία μιας κρυπτογραφημένης, προστατευμένης σύνδεσης AES 256-bit με χρήση ενός RSA Public / Private Key Exchange, έχει πρόσβαση στην οθόνη του χρήστη και βλέπει το ίδιο με τον χρήστη. Επιπλέον, υπάρχουν – επί του παρόντος αποκλειστικά για Android – επιλογές ελέγχου για απομακρυσμένη αλληλεπίδραση με την εφαρμογή στην τελική συσκευή του πελάτη.
Τεχνικές προδιαγραφές
Το TeamViewer Mobile SDK υποστηρίζει iOS 12.0 και Android 5.0 και πάνω. Επομένως, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εφαρμογές στα πιο συνηθισμένα smartphone.
Η ευέλικτη υποστήριξη που υποστηρίζεται από το TeamViewer είναι επίσης δυνατή σε περιβάλλοντα χαμηλού εύρους ζώνης, χρησιμοποιώντας τη σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας από την 3η γενιά (UMTS).
Από την πλευρά του προγραμματιστή, το TeamViewer Mobile SDK υποστηρίζει τις συνήθεις τυπικές γλώσσες προγραμματισμού για τις διάφορες πλατφόρμες λειτουργικού συστήματος, δηλαδή Java και Kotlin για Android και Objective-C & Swift για iOS.