Η πλατφόρμα οπτικής επαυξημένης πραγματικότητας βοηθά τις εταιρείες να μεταμορφώσουν ψηφιακά τις υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης
Η Xerox επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο λογισμικού της με την εξαγορά της CareAR, μιας πλατφόρμας επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) που παρέχει πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο σε πελάτες και εργαζόμενους.
Με το λογισμικό CareAR ™, οι τεχνικοί που εργάζονται απομακρυσμένα, μπορούν ουσιαστικά να αξιολογήσουν σε πραγματικό χρόνο μια κατάσταση και να διευθετήσουν οπτικά ένα τεχνικό ζήτημα, χρησιμοποιώντας μια σειρά εργαλείων επαυξημένης πραγματικότητας μέσω υπολογιστών, κινητών και έξυπνων γυαλιών.
Σήμερα, το ένα τρίτο των τηλεφωνικών κλήσεων σε εταιρείες αφορούν στην επίλυση προβλημάτων από ειδικούς, οι οποίοι δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά τα δεδομένα μιας περίπλοκης κατάστασης. Αυτό προκαλεί καθυστερήσεις, δημιουργώντας αρνητικές εντυπώσεις από τη μεριά των πελατών, ενώ ταυτόχρονα διακινδυνεύται η φήμη και αξιοπιστία της εκάστοτε εταιρείας. Ο χρόνος που απαιτείται για τη διευθέτηση των προβλημάτων μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα δαπανηρός, μιας και υπολογίζεται ότι κατά μέσο όρο δαπανώνται από 300.000 έως 5 εκατομμύρια δολάρια ανά ώρα σε αντίστοιχα περιστατικά, ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας.
«Οι λύσεις λογισμικού καλύπτουν μερικές από τις μεγαλύτερες ανάγκες των πελατών όπως: διαχείριση περιεχομένου, ψηφιακό μετασχηματισμό και εξατομικευμένες επικοινωνίες. Τώρα προσθέσαμε την επαυξημένη πραγματικότητα», δηλώνει ο Steve Bandrowczak, πρόεδρος και chief operations officer της Xerox. «Συνδυάζοντας το DocuShare®, το XMPie και το CareAR, διαθέτουμε ένα χαρτοφυλάκιο λογισμικού που μπορεί είτε συνδυαστικά, είτε μεμονωμένα να υποστηρίξει ένα μεγάλο φάσμα πελατειακών αναγκών.»
Ο διευρυμένος επιχειρηματικός τομέας λογισμικού θα διευθύνεται από τον Sam Waicberg, αντιπρόεδρο και γενικό διευθυντή των Digital Services της Xerox και πρώην συνιδρυτή και διευθύνων σύμβουλο της CareAR.
Η πλατφόρμα CareAR ενσωματώνεται απρόσκοπτα με την ηγέτιδα εταιρεία στη ροή εργασιών ServiceNow, εξασφαλίζοντας μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στις παραγγελίες εργασίας και συμβάντα για πλήρη ορατότητα και καλύτερη αντιμετώπιση προβλημάτων.
“Το λογισμικό επαυξημένης πραγματικότητας της CareAR, το οποίο είναι ενσωματωμένο και πιστοποιημένο μέσω της ServiceNow, βοηθά τους πελάτες να βλέπουν απομακρυσμένα και να επιλύουν τεχνικά ζητήματα”, λέει ο Michael Ramsey, αντιπρόεδρος της διαχείρισης προϊόντων ροής εργασίας πελατών στη ServiceNow. “Η απόκτηση αυτής της τεχνολογίας από την Xerox μπορεί να βοηθήσει στην ανάδειξη περαιτέρω ευκαιριών για εκσυγχρονισμό των τεχνικών υπηρεσιών, της υποστήριξης πελατών και των υπηρεσιών πληροφορικής, αξιοποιώντας τη δύναμη της πλατφόρμας Now και της CareAR.”
«Η πλατφόρμα επαυξημένης πραγματικότητας CareAR της Xerox μάς δίνει τη δυνατότητα να επεκτείνουμε τις κορυφαίες στην αγορά, υπηρεσίες της ServiceNow», δήλωσε ο Asish Ramchandran, διευθυντής της Deloitte Consulting LLP. “To CareAR αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στο ψηφιακό ταξίδι μετασχηματισμού των εταιρειών και μαζί έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε λύσεις επόμενης γενιάς που οδηγούν σε μεγαλύτερα αποτελέσματα και αξία για τους πελάτες μας.”
Το λογισμικό CareAR είναι η τελευταία προσθήκη σε μια σειρά λύσεων της Xerox για την παροχή εργαλείων ψηφιακού μετασχηματισμού στους πελάτες της. Αυτές περιλαμβάνουν λύσεις αυτοματισμού όπως το DocuShare, μια πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου για την αυτοματοποίηση διαδικασιών και την υποστήριξη ψηφιακού μετασχηματισμού με δυνατότητα υποστήριξης cloud εφαρμογών και την XMPie τεχνολογία. Η τελευταία, αφορά σε ένα λογισμικό μεταβλητών δεδομένων για multi-platform προσωποποιημένες επικοινωνίες και διαχείριση marketing ενεργειών.