H Microsoft και η DHL παραμένουν στην κορυφή της Top 10 λίστας των brands προς μίμηση από χάκερ, στην τέταρτη θέση τo Roblox!
Η Check Point Research (CPR), το τμήμα έρευνας της Check Point Software δημοσίευσε σήμερα το Brand Phishing Report [Report Ηλεκτρονικού Ψαρέματος] για το πρώτο τρίμηνο του 2021, επισημαίνοντας τις κορυφαίες μάρκες που μιμήθηκαν κατά τη διάρκειά του οι χάκερ. Μέσα στο top ten η Google και το Roblox στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, που επιβεβαιώνει την τάση που θέλει τους χάκερ να στρέφονται σε πλέον μαζικές εφαρμογές όπως και νεότερες ηλικίες. Η Microsoft εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή, καθώς οι χάκερ συνεχίζουν να εστιάζουν στην τηλεργασία.
- Τι είναι το Ηλεκτρονικό Ψάρεμα;
Σε μια επίθεση ηλεκτρονικού ψαρέματος μέσω ενός brand, οι εγκληματίες στον κυβερνοχώρο προσπαθούν να μιμηθούν τον επίσημο ιστότοπο μιας γνωστής μάρκας χρησιμοποιώντας ένα παρόμοιο όνομα τομέα ή διεύθυνση URL και τον σχεδιασμό της επίσημης ιστοσελίδας. Ο σύνδεσμος προς τον ψεύτικο ιστότοπο μπορεί να σταλεί σε στοχευμένα άτομα μέσω email ή γραπτού μηνύματος, μπορεί ο χρήστης να ανακατευθυνθεί εκεί κατά την περιήγηση του στο web ή μπορεί να προκληθεί από μια δόλια εφαρμογή σε κινητά. Ο ψεύτικος ιστότοπος περιέχει συχνά μια φόρμα που προορίζεται να κλέψει τα διαπιστευτήρια των χρηστών, τα στοιχεία πληρωμής ή άλλα προσωπικά στοιχεία.
Top 10 List: Phishing Brands in Q1 2021
- Microsoft(σχετίζεται με το 39% όλων των προσπαθειών ηλεκτρονικού ψαρέματος παγκοσμίως)
- DHL (18%)
- Google (9%)
- Roblox (6%)
- Amazon (5%)
- Wells Fargo (4%)
- Chase (2%)
- LinkedIn (2%)
- Apple (2%)
- Dropbox (2%)
Top Industry Sectors for Brands Phishing
- Technology
- Shipping
- Banking (αντικατέστησε το Retail που κατείχες την 3η θέση κατά το 4 τρίμηνο του 2020)
Δείτε το σχετικό Infographic