Ένα καινοτόμο τεχνολογικό hub με προφανή πολλαπλασιαστική αξία
Η TÜV AUSTRIA Hellas εγκαινίασε στα τέλη του 2021 το νέο υπερσύγχρονο IT Regional Service Center του TÜV AUSTRIA Group. Με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως κέντρου καινοτομίας για την υποστήριξη του TÜV AUSTRIA Group, η εταιρεία προχωρά στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου τεχνολογικού hub με προφανή πολλαπλασιαστική αξία. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία καινοτομίας που τη διακρίνει, η TÜV AUSTRIA Hellas συνεχίζει διαρκώς να αναπτύσσεται απρόσκοπτα, να παρέχει state of the art υπηρεσίες υψηλής προστιθέμενης αξίας σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, αποδεικνύοντας ότι η Πιστοποίηση είναι το εργαλείο για να προχωρήσει μπροστά η υγιής επιχειρηματικότητα της χώρας μας. Για αυτή τη σημαντική εξέλιξη μας μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της TÜV AUSTRIA Hellas και Executive Business Director Business Assurance του TÜV AUSTRIA Group κ. Ιωάννης Καλλιάς
Κύριε Καλλιά, τι ακριβώς είναι το Regional Service Center;
Η φιλοσοφία καινοτομίας που διέπει το Group της TÜV AUSTRIA αποτελεί όχημα εξέλιξης για τον τρόπο που επιχειρούμε. Σε αυτό το πλαίσιο ο ψηφιακός μετασχηματισμός που λαμβάνει χώρα ευρύτερα, είναι για μας μια τεράστια πρόκληση και ένας σημαντικός πυλώνας και για τη φετινή χρονιά.
Το IT Regional Service Center, αποτελεί λοιπόν την αποτύπωση της εταιρικής μας κουλτούρας στο σημαντικό θέμα της διασύνδεσης αλλά και στην ενσωμάτωση τελευταίας τεχνολογίας που θα κάνει τη διαφορά στον τρόπο λειτουργίας μας. Συγκεκριμένα, υλοποιεί το κεντρικό vision του Group σχετικά με την “ίδρυση” του Digital TÜV. Ουσιαστικά, τo RSC αποτελεί ένα καινοτόμο technology hub που ιδρύεται στην Ελλάδα για πρώτη φορά προσφέροντας 1st και 2nd level ΙΤ υπηρεσίες σε όλο το Group.
Κι επειδή η πρωτοπορία βρίσκεται στο DNA μας, στόχος όλων μας είναι η TÜV AUSTRIA να είναι το πρώτο Digital TÜV σε παγκόσμιο επίπεδο και ένας πρωτοπόρος στο TIC Sector.
Πώς ελήφθη η απόφαση από την TÜV AUSTRIA Group για την επιλογή της Ελλάδας;
Η απόφαση από το TÜV AUSTRIA Group ελήφθη μέσα από μια οργανωμένη διαδικασία με αυστηρά κριτήρια που έθετε μάλιστα συγκεκριμένες προδιαγραφές και φυσικά σε πλήρη διαφάνεια. Οι θυγατρικές εταιρείες του Ομίλου έλαβαν μέρος, παρουσιάζοντας και υπογραμμίζοντας τόσο την τεχνογνωσία, όσο και τις δυνατότητες σε επίπεδο υποδομών και ανθρωπίνων πόρων, ώστε να πραγματοποιηθεί και να υποστηριχθεί αποτελεσματικά το επιχειρησιακό πλάνο.
Έτσι έγινε και με την περίπτωση της Ελλάδας. Υποβάλλαμε την παρουσίασή μας-μελέτη, η οποία και έγινε δεκτή από την TÜV AUSTRIA Holding. Προχωρήσαμε δυναμικά και τον Ιούνιο ξεκινήσαμε να δουλεύουμε για την υλοποίηση του προγράμματος. Τον Σεπτέμβριο του 2021 έγινε και η επίσημη έναρξη με την πρόσληψη των πρώτων 6 στελεχών.
Ήδη το νέο IT Regional Service Center έχει στελεχωθεί με 11 στελέχη μόνιμης και αποκλειστικής απασχόλησης, ενώ βάσει του επιχειρησιακού σχεδίου και μέχρι τα τέλη του 2022, η ομάδα μας θα έχει υποδεχθεί περισσότερα από 20 στελέχη, που θα παρέχουν IT services σε όλο τον Όμιλο.
Ποια η σημασία της υλοποίησης του προγράμματος για την TÜV AUSTRIA Hellas;
Είμαστε πραγματικά περήφανοι που η TÜV AUSTRIA Hellas πρωτοπορεί σε αυτήν την σημαντική ενέργεια, η οποία έχει ξεχωριστή βαρύτητα και σημασία για την ομαλή λειτουργία και περαιτέρω στρατηγική ανάπτυξη του Group κι όχι μόνο.
Αρχικά, διευρύνει τις προοπτικές ανάπτυξης για το μέλλον, μέσα από την οργάνωση ενός ακόμα πιο δυναμικού IT segment. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι πρόκειται ουσιαστικά για μια επένδυση στην Ελλάδα, εφόσον το καινοτόμο technological hub που θα εξυπηρετεί τις συνολικές ανάγκες του ομίλου, αναμένεται να ανοίξει όπως προανέφερα ακόμα περισσότερες θέσεις εργασίας. Θέσεις εργασίας υψηλά αμειβόμενες, μόνιμης και αποκλειστικής απασχόλησης. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που συμβάλλουμε και εμείς με τις δυνάμεις μας στο Brain Regain, στην προσπάθεια δηλαδή της χώρας μας να προσελκύσει και πάλι υψηλής ποιότητας στελέχη που άφησαν την πατρίδα μας κατά την προηγούμενη δεκαετία προς αναζήτηση καλύτερης επαγγελματικής τύχης στο εξωτερικό. Γιατί οι άνθρωποι κάνουν την διαφορά και ο Ελληνισμός πάντοτε διέθετε θαυμάσιους εκπροσώπους στο επιχειρείν, στην υψηλή τεχνολογία και στην διανόηση, χωρίς όμως να μπορούσε να τους κρατήσει στην πατρίδα μας.
Πώς δημιουργήθηκε και τι κατηγορίες υπηρεσιών καλύπτει ?
Η αφορμή για την δημιουργία του Regional Service Center ήταν η συνεχής μεγέθυνση του TÜV AUSTRIA Group. Σήμερα δραστηριοποιείται σε 42 χώρες στην Ευρώπη, στην Ασία, στην Β. Αφρική και στην Λατινική Αμερική με 66 συνολικά νομικές οντότητες. Επομένως, δημιουργήθηκε η ανάγκη αυτές οι εταιρείες και οι 3.500 περίπου εργαζόμενοί τους να έχουν tech support, τόσο σε επίπεδο first level σε θέματα ΙΤ όσο και σε second level support σχετικά με θέματα διαχείρισης των software εργαλείων που αναπτύσσουμε σε επίπεδο Group. Βάσει λοιπόν αυτής της αυξανόμενης ανάγκης αποφασίστηκε να αποκεντρωθεί το κομμάτι του IT, σε επίπεδο 1st και 2nd level support.
Το RSC παρέχει υπηρεσίες Service desk, δηλαδή θα εξυπηρετεί στην πλήρη του ανάπτυξη σε επίπεδο first level όλο το Όμιλο. Επιπλέον, παρέχει υποστήριξη της εφαρμογής SAP από SAP specialists καθώς και υποστήριξη πολλών εσωτερικών εφαρμογών του Group (Progress Group ERP, Sharepoint, TAMI platform, κλπ).
Η απόφαση αυτή της μητρικής πόσο θα βοηθήσει στην επένδυση προσωπικού στην Ελλάδα, στη μείωση της ανεργίας και στον επαναπατρισμό ανθρώπινου δυναμικού?
Όπως προανέφερα αποτελεί μια σημαντική επένδυση και σίγουρα αποδεικνύει την εμπιστοσύνη του TÜV AUSTRIA Group στις προοπτικές της χώρας μας. Η ανάπτυξη του technology hub στην Ελλάδα ήδη συμβάλει στην τόνωση της απασχόλησης και στην αύξηση των θέσεων εργασίας. Επιπλέον, και μακροπρόθεσμα λόγω των αυξανόμενων αναγκών αλλά και των προκλήσεων που θα αναδυθούν στον τομέα του IT Support είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξουν περαιτέρω ανάγκες στελέχωσης καθώς και η επέκταση των υπηρεσιών με τη δημιουργία νέων τμημάτων.
Εξίσου σημαντικό είναι και το γεγονός ότι δημιουργείται και μια νέα συνθήκη για το επαναπατρισμό στελεχών, εφόσον αναπτύσσονται θέσεις εργασίας και μάλιστα πολύ καλά αμειβόμενες για στελέχη μόνιμης και αποκλειστικής απασχόλησης με σύγχρονο επιστημονικό background υψηλής ζήτησης και απαιτήσεων. Σίγουρα αυτό θα οδηγήσει σταδιακά και στην επιπλέον αναβάθμιση συνολικά του τομέα του IT και της πληροφορικής.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι ήδη ένα μέρος του ανθρώπινου δυναμικού που απασχολούμε στο IT Regional Service Center γύρισε στην Ελλάδα, επαναπατρίστηκε και ήδη έχει ενταχθεί και ενσωματωθεί στην ομάδα μας, ενδυναμώνοντας την απόδοση και την αποτελεσματικότητά της.
Πώς βλέπετε μελλοντικά την TÜV AUSTRIA Hellas μέσα στο Group?
Στην TÜV AUSTRIA Hellas είμαστε εξαιρετικά αισιόδοξοι για το επόμενο διάστημα. Χτίζοντας στις υγιείς βάσεις που έχουμε θέσει όλα τα προηγούμενα χρόνια, συνεχίζουμε να εξελισσόμαστε απαντώντας στις σύγχρονες προκλήσεις σε όλα τα επίπεδα. Το όραμά μας είναι η TÜV AUSTRIA Hellas να συνεχίσει να είναι μια σύγχρονη εταιρεία, ένας σύγχρονος service provider, ο οποίος θα προσφέρει όχι μόνο τις παραδοσιακές υπηρεσίες που βρίσκουμε στον Τesting, Inspection and Certification (TIC) Sector αλλά ταυτόχρονα θα πρωτοπορεί χαράσσοντας διαρκώς καινούργιους δρόμους στην Πιστοποίηση και θα απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις. Προχωράμε λοιπόν, με επιμονή και συνέπεια στις αρχές μας και στη φιλοσοφία μας, πάντα στο πλευρό των επιχειρήσεων με νέες υπηρεσίες που σχετίζονται με νέες τεχνολογίες, την ψηφιακή οικονομία και την βιομηχανική επανάσταση 4.0.
Υποστηρικτικές Δηλώσεις Στελεχών του RSC:
Ο Θεόδωρος Νικητόπουλος δήλωσε : « Εργάζομαι στο τομέα του SAP Business Intelligence (SAP BI), εδώ και 17 χρόνια. Το υψηλό επίπεδο των tech experts και υψηλών προδιαγραφών παρεχόμενων υπηρεσιών ήταν οι 2 βασικοί λόγοι που με ώθησαν να επαναπατριστώ από την Μεγάλη Βρετανία για να ενταχθώ στην ομάδα των SAP specialists.»
Ο Χάρης Χουρζαμάνογλου δήλωσε : « Η συνεργασία μου με την TUV Austria ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2021. Η επιλογή μου να εργαστώ στην TÜV AUSTRIA έγινε με βάση την εξέχουσα παρουσία της στον χώρο δραστηριοποίησης της και την εξαιρετική εντύπωση που άφησαν τα άτομα με τα οποία ήρθα σε επαφή κατά την διάρκεια της αρχικής διαδικασίας αξιολόγησης.»
Ο Χρυσοβαλάντης Ελευθεριάδης αναφέρει : « Η επένδυση της TÜV AUSTRIA στην Αθήνα ήταν η τέλεια ευκαιρία να χρησιμοποιήσω τις γνώσεις μου για την υποστήριξη χρηστών στην Αυστρία και την Ευρώπη απομακρυσμένα.»
Ο Ιωάννης Γουρδούπης αναφέρει : « Η ευκαιρία, που μου παρουσιάζεται να ενταχθώ στο νέο και μεγάλο εγχείρημα της TUV Austria Hellas, είναι τεράστια, καθώς έχω την ευχέρεια να αποκτήσω γνώσεις και εμπειρίες, συνεργαζόμενος με το καταλλήλως καταρτισμένο εργατικό δυναμικό.»
Ο Παναγιώτης Καρύκας δήλωσε : « Η ένταξή μου στο ανθρώπινο δυναμικό της TÜV AUSTRIA ήταν στο σωστό βήμα για να πετύχω τους επαγγελματικούς μου στόχους και πλέον συνειδητοποιώ πως μου προσφέρει όσα αναζητούσα και με βοηθάει να ανελιχθώ επαγγελματικά.»
Ο Δημήτρης Καρώνης σχολίασε : « Μόλις μου δόθηκε η ευκαιρία να εργαστώ στην ομάδα του Application Support του νέου Regional Service Center της TÜV AUSTRIA στην Ελλάδα αισθάνθηκα αμέσως ότι είναι μια πολύ καλή επαγγελματική επιλογή με εξαιρετικές προοπτικές για το μέλλον και δέχθηκα χωρίς δεύτερη σκέψη.»