Νέα έρευνα από την Oracle αποκαλύπτει ότι σχεδόν το 55% των millennials (δηλ. των γεννηθέντων τις δύο τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα) δηλώνουν ότι μια κακή εμπειρία με μια εφαρμογή για φορητές συσκευές θα μείωνε τις πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας.

 

 

 

 

Σύμφωνα με τη διεθνή έρευνα με τίτλο Millennials and mobility: How businesses can tap into the app generation, το 39% των millennials θα ήταν επίσης λιγότερο πιθανό να προτείνει σε άλλους τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας μετά από μια κακή εμπειρία με κάποια εφαρμογή για φορητές συσκευές, ενώ σε ποσοστό 27% παραδέχονται ότι θα εξέφραζαν αρνητική γνώμη συνολικά για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του εν λόγω οργανισμού.

Τα ευρήματα αυτά καθιστούν σαφές ότι αν οι εταιρείες δεν μπορούν να παρέχουν στους τωρινούς και στους δυνητικούς πελάτες μια ελκυστική εμπειρία εφαρμογών για φορητές συσκευές η οποία ταυτόχρονα θα αντανακλά τις αξίες που πρεσβεύει η εμπορική επωνυμία τους, διακινδυνεύουν να αποξενωθούν από τη γενιά των millennials και να δουν τους ανταγωνιστές τους να απομακρύνονται καθώς θα διαθέτουν μια πιο πειστική πρόταση για φορητές συσκευές.

Ο Suhas Uliyar, VP Mobile Strategy και Product Management, Oracle, δήλωσε: «Μια ελκυστική και εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη έχει γίνει το νέο όπλο στη μάχη για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών από τη γενιά των millennials. Οι επιχειρήσεις που δεν μπορούν να προσθέσουν αξία για τους πελάτες με μια πιο εύχρηστη, λειτουργική και σχετική εμπειρία για φορητές συσκευές, δεν έχουν πολλές ελπίδες να κυριαρχήσουν του ανταγωνισμού.»

 

Η έρευνα δείχνει, επίσης, ότι οι millennials απεχθάνονται τις αυτόκλητες επικοινωνίες της μορφής των ειδοποιήσεων τύπου push οι οποίες δεν είναι σχετικές με τις συγκεκριμένες ανάγκες τους, αλλά επιθυμούν να λαμβάνουν υποστήριξη με τη μορφή επικοινωνιών προστιθέμενης αξίας από τις επιχειρήσεις.

Σε ποσοστό 73% τους αρέσει η δυνατότητα να μπορούν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία μιας εταιρείας χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή για φορητές συσκευές. Αναλόγως, σε ποσοστό 71% τους αρέσει η δυνατότητα να διαχειρίζονται τις χρεώσεις για τις υπηρεσίες, ενώ στο 65% αρέσει η δυνατότητα επισήμανσης προβλημάτων ή παραπόνων προς μια εταιρεία μέσω μιας εφαρμογής για φορητές συσκευές.

Με αυτά τα δεδομένα, περισσότεροι από τους μισούς (56%) θα προτιμούσαν να μη λαμβάνουν ειδοποιήσεις τύπου push. Ίδιο είναι το ποσοστό των ερωτηθέντων που σπάνια προβαίνουν σε κάποια ενέργεια βάσει των ειδοποιήσεων push που λαμβάνουν, παρά το ότι σε ποσοστό σχεδόν 50% παραδέχονται ότι οι ειδοποιήσεις είναι εξατομικευμένες.

Σε αυτό το σημείο, ο Suhas Uliyar πρόσθεσε: «Η δυνατότητα διαχείρισης των χρεώσεων ή επισήμανσης προβλημάτων σε μια εταιρεία μέσω μιας εφαρμογής για φορητές συσκευές υποδηλώνει μια συμφωνηθείσα σχέση ανάμεσα σε έναν πελάτη και μια εμπορική επωνυμία ή έναν πάροχο υπηρεσιών. Το θέμα είναι εντελώς διαφορετικό στην περίπτωση των ειδοποιήσεων push. Οι οργανισμοί θα πρέπει να παρέχουν υπηρεσίες βασισμένες σε εφαρμογές για φορητές συσκευές, οι οποίες να ισορροπούν έξυπνα ανάμεσα στη χρηστικότητα και την καταχρηστικότητα, αν θέλουν να αξιοποιήσουν την καλή σχέση των νέων με τη χρήση εφαρμογών για φορητές συσκευές και tablet χωρίς να τους αποξενώσουν.»

Τα ανά περιοχή αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι νέοι στην περιοχή της Ασίας/Ειρηνικού (APAC) είναι πολύ πιο μπροστά όσον αφορά στη χρήση εφαρμογών για φορητές συσκευές συνολικά, κάτι που είναι πιο αξιοπρόσεκτο όταν πρόκειται για εφαρμογές σχετικές με την εργασία και πιο «σημαντικές» λειτουργίες.

Στην περιοχή της Ασίας/Ειρηνικού (APAC), το ποσοστό των millennials που αξιολογούν τις εφαρμογές της εργασίας τους ως απόλυτα απαραίτητες είναι σχεδόν το τριπλάσιο από το αντίστοιχο στην περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA), ενώ παρόμοια αναλογία ισχύει για τις εφαρμογές ασφαλείας. Επιπλέον, ενώ οι millennials ανά τον κόσμο έχουν κάνει λήψη κατά μέσο όρο μεταξύ 20-25 εφαρμογών για φορητές συσκευές έκαστος, το 40% αυτών στην APAC έχουν πληρώσει για περίπου πέντε από αυτές, σε σύγκριση με το αντίστοιχο 25% κατά προσέγγιση στην EMEA και τη Βόρειο Αμερική.

Για τους millennials στην APAC, οι εφαρμογές για φορητές συσκευές δεν είναι απλώς «επιθυμητές», αλλά αποτελούν αναγκαίους πόρους για την καθημερινή ζωή τους.  Οι νέοι σε αυτήν την περιοχή αναζητούν διαρκώς νέες καινοτόμες εφαρμογές και είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για εφαρμογές που παρέχουν αξιόλογη εμπειρία, κάτι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό για τις επιχειρήσεις.

 

Σε παγκόσμια κλίμακα, η έρευνα αναδεικνύει μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στη χρήση φορητών εφαρμογών σε smartphone και tablet μεταξύ των millennials. Ενώ οι νέοι χρησιμοποιούν τα tablet σε σημαντικό βαθμό, τα smartphone παραμένουν η συσκευή που προτιμούν για την πρόσβαση σε εφαρμογές για φορητές συσκευές. Για παράδειγμα, το 61% των millennials έχουν ανεβάσει περιεχόμενο πολυμέσων χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή για smartphone, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο από το αντίστοιχο αυτών που έχουν χρησιμοποιήσει tablet για την ίδια δραστηριότητα (35%). Όσον αφορά στη μεταφορά χρημάτων σε φίλους, σε ποσοστό 48% έχουν χρησιμοποιήσει μια εφαρμογή για smartphone έναντι του 22% που επέλεξαν εφαρμογές για tablet.

Ο Suhas Uliyar δήλωσε: «Είναι σαφές ότι εξακολουθεί να υπάρχει αρκετός χώρος για καινοτομία όσον αφορά στις εφαρμογές για tablet, καθώς και εφαρμογές για τις μεγαλύτερες σε διαστάσεις συσκευές τύπου phablet, και οι εταιρείες που θα ανταποκριθούν θα βρεθούν σε καλύτερη θέση για να αξιοποιήσουν μια αγορά που συνεχίζει να ωριμάζει. Ωστόσο, οι εφαρμογές για smartphone και tablet δε θα πρέπει να αναπτύσσονται ανεξάρτητα μεταξύ τους. Μεγάλος αριθμός millennials κατέχουν περισσότερες από μία συνδεδεμένες συσκευές, και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παρέχουν σταθερή και υψηλής ποιότητας εμπειρία με τις εφαρμογές για όλες τις φορητές συσκευές αν θέλουν να δώσουν πρόσθετη αξία στους πελάτες τους.»

Για τα πλήρη αποτελέσματα και πληροφορίες από την έρευνα, επισκεφθείτε τον ιστότοπο Millennials and mobility.