Πάνω από το 20% των επιχειρήσεων που δέχθηκαν επιθέσεις DDoS ανακάλυψε ότι τα προβλήματα που προκλήθηκαν από αυτές συνέχιζαν να υπάρχουν για αρκετές μέρες, έως και εβδομάδες, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Kaspersky Lab και της B2B International. Οι συνέπειες μιας επίθεσης DDoS μπορεί να κυμαίνονται από την περιορισμένη πρόσβαση σε online υπηρεσίες μιας εταιρείας μέχρι και την παντελή έλλειψη της διαθεσιμότητάς τους. Σε κάθε περίπτωση, ακόμη κι ένα μικρό περιστατικό μπορεί να οδηγήσει σε οικονομικές απώλειες, οι οποίες κατά μέσο όρο κυμαίνονται από $ 52.000 έως $ 444.000, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης.
Οι ερευνητές ρώτησαν τους εκπροσώπους των εταιρειών που είχαν δεχθεί επίθεση DDοS για τη διάρκεια της επίθεσης και τις επιπτώσεις της στη λειτουργία των ιστότοπων, των υπηρεσιών ή των υποδομών της εταιρείας. Όπως αποδείχθηκε, στο 13% των περιπτώσεων, η επίθεση προκάλεσε την πλήρη αποτυχία φόρτωσης ενός πόρου, ενώ το 52% ανέφερε σημαντικές καθυστερήσεις στη διάρκεια φόρτωσης υπηρεσιών. Για το 33% των ερωτηθέντων υπήρξαν μικρές καθυστερήσεις στη φόρτωση σελίδων, ενώ το 29% των επιθέσεων οδήγησε στην αποτυχία υλοποίησης ορισμένων συναλλαγών μέσω μιας υπηρεσίας.
Για παράδειγμα, η επίθεση DDoS ενάντια στο φινλανδικό χρηματοπιστωτικό όμιλο OP Pohjola ήταν μια τυπική περίπτωση παρατεταμένης επίθεσης. Ως αποτέλεσμα αυτής, οι πελάτες δυσκολεύονταν να αποκτήσουν πρόσβαση στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες της OP Pohjola για πάνω από 6 μέρες.
«Για τις επιχειρήσεις, η παντελής απώλεια μιας υπηρεσίας για ένα μικρό χρονικό διάστημα, ή οι συνεχείς καθυστερήσεις στην πρόσβαση σε αυτή για πολλές ημέρες, μπορεί να αποτελέσουν σοβαρά προβλήματα. Και οι δύο καταστάσεις μπορεί να επηρεάσουν την ικανοποίηση των πελατών και την προθυμία τους να χρησιμοποιήσουν την ίδια υπηρεσία ξανά στο μέλλον. Χρησιμοποιώντας αξιόπιστες λύσεις ασφαλείας για την προστασία από επιθέσεις DDoS, οι εταιρείες μπορούν να παρέχουν στους πελάτες τους αδιάλειπτη πρόσβαση σε online υπηρεσίες, ανεξάρτητα από το αν αντιμετωπίζουν μια ισχυρή βραχυπρόθεσμη επίθεση ή μια πιο αδύναμη, αλλά επίμονη μακροπρόθεσμη εκστρατεία», δήλωσε ο Evgeny Vigovsky, Head of Kaspersky DDoS Protection.
Σε περίπτωση μιας επίθεσης DDoS, το Kaspersky DDoS Protection επιτρέπει στις εταιρείες να ανακατευθύνουν προσωρινά την κίνηση των δεδομένων μέσω μιας εναλλακτικής διαδρομής, στην οποία τα δεδομένα περνούν μέσα από κέντρα καθαρισμού, τα οποία φιλτράρουν τα junk αιτήματα και διαβιβάζουν μόνο τα έγκυρα. Αυτό σημαίνει ότι η χρήση μιας υπηρεσίας ή ενός ιστότοπου μπορεί να συνεχιστεί με ασφάλεια και αξιοπιστία, ακόμα κι όταν μια επίθεση είναι σε εξέλιξη.
Περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στη σχετική έκθεση της Kaspersky Lab.