H οικογένεια προϊόντων της MAX FOCUS βοηθά στη μηχανογραφική υποστήριξη εταιρειών και Managed Service Providers (MSPs) ενώ συμβάλει στην αύξηση των εσόδων τους από τους υπάρχοντες πελάτες, αλλά και στην προσέλκυση νέων πελατών με υψηλής αξίας, εύκολες στη χρήση, δυναμικές και οικονομικά προσιτές υπηρεσίες, που βοηθούν στην ανάπτυξη και δημιουργία μιας κερδοφόρας επιχείρησης.
Στα προϊόντα της MAX Focus περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και το MAX RemoteManagement. Πρόκειται για μία προσιτή και εύκολη στη χρήση εφαρμογή, για εξ αποστάσεως παρακολούθηση και διαχείριση, που χρησιμοποιείται από χιλιάδες επιχειρήσεις, VARs και MSPs. Η εγκατάσταση ολοκληρώνεται σε μόλις 10 λεπτά, ενώ είναι εύκολο να διαχειριστεί και να παρακολουθεί κανείς τους διακομιστές και τους σταθμούς εργασίας, να κάνει διαχείριση αντιγράφων ασφαλείας, να παρέχει απομακρυσμένη υποστήριξη, να πραγματοποιεί asset και inventory tracking, patch management αλλά και client reporting. Στα βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εξής:
Αυτοματοποιημένο monitoring: Αποτελεσματική παρακολούθηση και διαχείριση της απρόσκοπτης λειτουργίας των πιο κρίσιμων εταιρικών συστημάτων, όπως servers και σταθμοί εργασίας. Τα εργαλεία παρακολούθησης του MAX RemoteManagement βοηθούν στο να αποφευχθούν κίνδυνοι από επίπονες επανορθωτικές δράσεις μέσω προληπτικής παρακολούθησης των ρυθμίσεων ασφάλειας, του hardware και των δίσκων, των εφαρμογών και του λογισμικού γενικότερα.
Asset Tracking: Με τα IT Asset & Inventory management tools του MAX RemoteManagement, μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτοματοποιημένο scan όλου του δικτύου των πελατών. Πλήρως ενσωματωμένo στο MAX RemoteManagement Dashboard, παρέχει πληροφορίες για το λογισμικό του πελάτη και το hardware, όπου κι αν βρίσκεται ο χρήστης, μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον εργασίας.
Alerting & Viewing: Οι λειτουργίες Alerting and Viewing βοηθούν στον άμεσο και συνεχή έλεγχο των δικτύων όλο το εικοσιτετράωρο, αφού παρέχονται ειδοποιήσεις άμεσα με e-mail και SMS. Επίσης, μπορεί να γίνει απεικόνιση της κατάστασης όλων των πελατών σε απευθείας σύνδεση με το Dashboard στον υπολογιστή του χρήστη, αλλά και μέσω του app, MiniDashTM, απευθείας στο κινητό iPhone, σε iPad ή iPod touch, ή και σε άλλα έξυπνα κινητά.
Managed Antivirus: Το MAX Managed Antivirus επιτρέπει την ανάπτυξη, παρακολούθηση, διαχείριση, αναφορά και αυτόματη διόρθωση των απειλών από ιούς, με ταχύτατη και εύκολη εγκατάσταση ενός antivirus σε servers και σταθμούς εργασίας.
Remote Access: Το MAX RemoteManagement Take Control επιτρέπει την εξ αποστάσεως υποστήριξη σε servers και workstations. Η πρόσβαση γίνεται μέσω του dashboard, ενώ υπάρχει δυνατότητα εκτέλεσης και παρακολούθησης με ή χωρίς επιτήρηση, σε εργασίες, για servers και σταθμούς εργασίας, χωρίς να μετακινηθεί ο χρήστης από το γραφείο.
Integration & Vendor support: Το MAX RM Integration επιτρέπει γρήγορη και εύκολη ενσωμάτωση help desk, ticketing για πιο αποτελεσματική λειτουργία.
Systems Reporting: Τα MAX RM Reporting tools δημιουργούν επαγγελματικές αναφορές οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό των τάσεων που αφορούν στην απόδοση του συστήματος.
Automated Maintenance: Από το web Dashboard, ο χρήστης βλέπει αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το λογισμικό και τα περιουσιακά στοιχεία που αφορούν στο hardware του πελάτη, ενώ μπορεί να αναπτυχθεί λογισμικό, patches, διαχείριση προστασίας από ιούς και άλλες αυτοματοποιημένες εργασίες και προσαρμοσμένα scripts.
Managed Online Backup: Παρέχει στους πελάτες ασφαλή offsite αποθήκευση των δεδομένων είτε σε δικό τους storage είτε στο MAX Focus Cloud.
Patch Management: Το MAX RemoteManagement Security Patch Management αφορά σε Microsoft Windows εφαρμογές γραφείου καθώς επίσης Adobe Reader, Adobe Flash Player, Mozilla Firefox, Mozilla Thunderbird και Java.
Μεγιστοποίηση εσόδων με υπηρεσίες workstation
Οι μεγαλύτεροι MSPs παράγουν όλο περισσότερα κέρδη και επωφελούνται πολλαπλά από τις υπηρεσίες σταθμών εργασίας.
Το MAX RemoteManagement προσφέρει κέρδη μέσα από τρία απλά βήματα:
1. Υπηρεσίες Asset Tracking: Με το MAX RM, μπορεί να γίνει δωρεάν διαχείριση των αποθεμάτων και του εντοπισμού του hardware και των ευκαιριών αναβάθμισης του λογισμικού.
2. Workstation Υπηρεσία Ασφαλείας: Η υπηρεσία αυτή προσφέρει προστασία του εξοπλισμού των πελατών μέσω Managed Antivirus, Management και MailProtection.™
3. Managed Workstation Service: Μεγιστοποιεί την απόδοση των σταθμών εργασίας με τακτική προληπτική συντήρηση, χρησιμοποιώντας αυτοματοποιημένες εργασίες και scripting, ενώ ελαχιστοποιεί το downtime μέσω του Take Control, της απομακρυσμένης υποστήριξης των χρηστών.
Βήμα 1ο: Κερδίζοντας από τα workstation services
Χρησιμοποιώντας δωρεάν το Asset Tracking στους σταθμούς εργασίας των πελατών μπορούν να προταθούν στον πελάτη αναβαθμίσεις σε software και hardware. Επίσης μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για:
– Ταχύτερη και πιο ακριβή αντιμετώπιση προβλημάτων
– Συμμόρφωση με τις άδειες του λογισμικού και εντοπισμό ευκαιριών πώλησης.
– Επιβεβαίωση ότι το hardware των πελατών πληροί τις ελάχιστες προδιαγραφές και εντοπισμό τυχόν αναβαθμίσεων π.χ. Να ζητηθεί εμφάνιση των υπολογιστών με μνήμη λιγότερο από 2GB.
– Συμβάσεις με μεγαλύτερη ακρίβεια και σαφή κατανόηση του περιεχομένου του δικτύου.
– Αναζήτηση απαγορευμένου λογισμικού.
– Πηγή υλικού για άλλα συστήματα, π.χ. συστήματα PSA (Autotask και ConnectWise).
Το Asset tracking είναι εύκολο στην εγκατάσταση και είναι εντελώς δωρεάν με το GFI MAX. Με τον τρόπο αυτό πραγματοποιείται το πρώτο βήμα δημιουργίας κερδών μέσα από τους σταθμούς εργασίας των πελατών.
Βήμα 2ο: Workstation Security Service
Η ασφάλεια στα workstations είναι απαραίτητη και το MAX RM συνδυάζει χαρακτηριστικά που βοηθούν στη δημιουργία μιας περιεκτικής και αξιόπιστης υπηρεσίας ασφαλείας:
– Ανάπτυξη και έλεγχος για τη διαχείριση antivirus κεντρικά από το dashboard. Μέσω της μηνιαίας συνδρομής αποφεύγεται η ανάγκη για ετήσιες ανανεώσεις σε AV!
– Το Patch Management διασφαλίζει ότι οι πελάτες επωφελούνται από τις ενημερώσεις με νέες εκδόσεις στα security patches από την Microsoft, αλλά και άλλους κατασκευαστές.
– Χρήση του MailProtection™ ως προστασία από τα βλαβερά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έλεγχος του spam. Το μοντέλο φιλοξενίας επιτρέπει την κεντρική διαχείριση, ενώ διατηρείται η απρόσκοπτη λειτουργία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έτσι ώστε οι πελάτες, να μπορούν να έχουν πρόσβαση και να ανταποκρίνονται στα μηνύματά τους, ακόμη και αν η δική τους υποδομή e-mail είναι εκτός λειτουργίας.
Βήμα 3ο: Managed Workstation Service
Βοηθήστε τους πελάτες σας να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τα workstations και να ελαχιστοποιήσουν το downtime, κάνοντας χρήση των εργαλείων του dashboard, όπως:
Αυτοματοποιημένα tasks και scripting: Προγραμματίστε τακτικές και αυτόματες εργασίες συντήρησης, όπως defrags σε δίσκους, εκκαθάριση cache και disk clean-ups για να ενισχύσετε την απόδοση των workstations. Χρησιμοποιήστε προκαθορισμένα tasks ή δημιουργήστε δικές σας εργασίες.
Take Control: Ένα εργαλείο που αποκαθιστά γρήγορα τυχόν προβλήματα και μειώνει στο ελάχιστο το downtime απευθείας, μέσω του MAX dashboard με εξ αποστάσεως υποστήριξη του χρήστη. Δεν απαιτείται licence fee και δεν έχει περιορισμό στον αριθμό των χρηστών.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.maxfocus.com