Το ευρύ προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας αναδεικνύει τη δυναμικότητα της καινοτόμας τεχνολογίας σε συνδυασμό με την τεχνητή νοημοσύνη
Η LG Electronics (LG) κατά τη διάρκεια της IFA 2018 θα δώσει έμφαση στο brand LG ThinQ, προβάλλοντας τις καινοτομίες και το όραμά της στην περίφημη έκθεση τεχνολογίας στο Βερολίνο, από τις 31 Αυγούστου έως και τις 5 Σεπτεμβρίου. Η LG θα επισημάνει με ποιο τρόπο οι προηγμένες λύσεις LG ThinQ έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν πραγματικότητα, για όλους τους χρήστες σε όλο τον κόσμο, έναν ριζοσπαστικό τρόπο ζωής που έχει ως κινητήριο δύναμη την τεχνολογία.
Στην IFA, πάνω από το ένα τρίτο του εντυπωσιακά μεγάλου περιπτέρου της LG θα είναι αφιερωμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και η παρουσίαση των προϊόντων LG ThinQ θα πραγματοποιηθεί σε τρεις περιοχές που έχουν διαμορφωθεί βάσει του τρόπου ζωής: ThinQ Travel, ThinQ Gourmet και ThinQ Style. Κάθε περιοχή έχει σχεδιαστεί με την αντίστοιχη εξειδίκευση ώστε να αντικατοπτρίζει τον διαφορετικό τρόπο ζωής των σύγχρονων καταναλωτών και να ενσωματώνει τα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης σε πραγματικά αλλά και φουτουριστικά οικιακά περιβάλλοντα. Στην κάθε περιοχή θα γίνεται παρουσίαση με τα οφέλη που προσφέρει το brand LG ThinQ σε κάθε ζωτικής σημασίας πτυχή της ζωής και της καθημερινότητας όπως το στυλ, την κουζίνα, την οικιακή άνεση, την κινητικότητα και τη ψυχαγωγία.
Στην περιοχή ThinQ Travel θα παρουσιάζεται το πόσο εύκολο είναι για τον καταναλωτή να αναζητήσει τον ιδανικό προορισμό διακοπών μέσω των τηλεοράσεων LG AI και στη συνέχεια να κλείσει πτήσεις και καταλύματα χρησιμοποιώντας το LG G7ThinQ smartphone. Η λειτουργία Google Assistant θα είναι σύντομα διαθέσιμη σε όλες τις τηλεοράσεις AI της LG με λειτουργικό σύστημα WebOS σε επτά νέες αγορές: την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Νότια Κορέα, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η πλατφόρμα, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει επιτυχώς την λειτουργία της στις Ηνωμένες Πολιτείες, και πλέον θα προσφέρει υποστήριξη σε έως και πέντε γλώσσες στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής της LG για την περαιτέρω διάδοση των λύσεων αναγνώρισης φωνής.
Με την ενσωμάτωση του Google Assistant, οι LG AI τηλεοράσεις θα προσφέρουν μια βελτιωμένη εμπειρία που επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται καθημερινές εργασίες, να βρίσκουν απαντήσεις σε σημαντικές ερωτήσεις και να ελέγχουν τις συμβατές smart home συσκευές τους. Οι επισκέπτες της IFA μπορούν στη συνέχεια να μεταφερθούν στο IoT (Internet of Things) σαλόνι, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την ιταλική εταιρία πολυτελών επίπλων Natuzzi, έναν εκπληκτικό χώρο που παρουσιάστηκε στην Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο. Αυτή η περιοχή καλωσορίσματος αναδεικνύει τις δυνατότητες ελέγχου των ηχείων XBOOM AI ThinQ, παρουσιάζοντας πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προσαρμόσουν τις ρυθμίσεις των συνδεδεμένων καναπέδων και των εγκαταστάσεων φωτισμού.
Το έξυπνο InstaView ThinQ ψυγείο βρίσκεται στο επίκεντρο της θεματικής περιοχής ThinQ Gourmet. Σε αυτή την περιοχή, οι επισκέπτες θα μπορούν να βιώσουν από πρώτο χέρι τις προηγμένες δυνατότητες του ψυγείου όπως η πρόταση διαφορετικών συνταγών, η άμεση ρύθμιση των συνθηκών μαγειρέματος στο συνδεδεμένο φούρνο αλλά και άλλων συσκευών που βρίσκονται στην κουζίνα.
Η περιοχή ThinQ Style θα περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία συσκευών της LG που ελέγχονται μέσω φωνητικών εντολών, όπως το νέο LG StylerThinQ. Το νέο LG Styler ThinQ είναι εξοπλισμένο με μοναδικά χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώνουν την ευκολία των χρηστών, ενώ διατηρούν τα ρούχα πιο καθαρά, πιο υγιεινά και κομψά – και όλα αυτά πλέον επιτυγχάνονται με τη χρήση φωνητικών εντολών. Πολλά από τα πρωτοποριακά προϊόντα LG που βρίσκονται και στις τρεις περιοχές αναγνωρίστηκαν πρόσφατα από την Ευρωπαϊκή Ένωση Απεικόνισης και Ήχου (EISA) για την προηγμένη τεχνολογία, το σχεδιασμό και την καινοτομία.
Φεύγοντας από την περιοχή LG ThinQ lifestyle, οι επισκέπτες μπορούν να επισκεφτούν την περιοχή τεχνολογίας, η οποία είναι αποκλειστικά αφιερωμένη στο πως η καινοτόμα τεχνολογία ενσωματώνεται στα προϊόντα LG ThinQ, όπως στις τηλεοράσεις LG OLED, στις τηλεοράσεις LG SUPER UHD και στο LG Centum System.
Σε αυτή την περιοχή οι επισκέπτες μπορούν να δουν από κοντά την τηλεόραση 8Κ OLED 88 ιντσών, η οποία διαθέτει ανάλυση 7.680 x 4.320 pixel και τη δυνατότητα αναπαραγωγής πιο βαθύ μαύρου, πιο ζωντανών χρωμάτων και ευρύτερες οπτικές γωνίες. Επίσης, θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά, η επαναστατική Micro LED οθόνη 173 ιντσών, η οποία αποτελείται από συστοιχίες μικροσκοπικών LED που σχηματίζουν ξεχωριστά pixel. Η οθόνη θα βρίσκεται σε ένα home cinema περιβάλλον που θα αναδεικνύει την ικανότητά της να προσαρμόζει το μέγεθός της ανάλογα τις ανάγκες των χρηστών.
Στην IFA θα βρίσκονται και τα ρομπότ LG CLOi, που περιλαμβάνουν από ρομπότ υπηρεσίας μέχρι και φορητά ρομπότ. Αυτή η σειρά προηγμένων ρομπότ θα συμβάλει στην εκπλήρωση του οράματος της LG για την υιοθέτηση της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, τόσο εντός όσο και εκτός του σπιτιού. Η φορητή συσκευή CLOi SuitBot της LG θα εμφανιστεί για πρώτη φορά στην περιοχή αυτή. Ιδανικό για χρήση στον βιομηχανικό και κατασκευαστικό κλάδο, το LG CLOi SuitBot θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής του χρήστη βελτιώνοντας την κινητικότητά του.
Αντίστοιχα εντυπωσιακή με το LG ThinQ, η μοναδική εγκατάσταση LG OLED Canyon καλωσορίζει τους επισκέπτες στο περίπτερο της LG μέσα από μια συναρπαστική εμπειρία προβολής σε εντυπωσιακά αξιοθέατα από όλο τον κόσμο. Πέντε πανέμορφα τοπία, το Columbia Icefield, οι Καταρράκτες Ιγκουασού, το Canyon Antelope, το εθνικό πάρκο Redwood και το εθνικό πάρκο Haleakalā – θα προβληθούν με απίστευτη λεπτομέρεια σε 258 Open Frame LG OLED οθόνες σε κοίλες και κυρτές συνθέσεις.
Τα νέα προϊόντα LG SIGNATURE που παρουσιάστηκαν στην IFA περιλαμβάνουν τον συντηρητή κρασιών LG SIGNATURE, το ψυγειοκαταψύκτη και το στεγνωτήριο, αναδεικνύοντας το μέλλον των premium συσκευών στην παγκόσμια αγορά. Για να αναδείξει την αισθητική και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του συντηρητή κρασιών, η LG SIGNATURE θα φιλοξενήσει οινογνωσίες κρασιού με τον διάσημο κριτή κρασιών James Suckling κατά τη διάρκεια της έκθεσης. Χάρη στην κομψή σχεδίαση αυτών των προϊόντων, η LG επεκτείνει τη συνεργασία της με το αρχιτεκτονικό γραφείο Jason Bruges Studio με έδρα το Λονδίνο, για να τη δημιουργία μιας νέας premium LG Signature γκαλερί με θέμα το “One Fine Day”.
Κατά τη διάρκεια της IFA, η LG, στοχεύοντας στην ευρωπαϊκή αγορά εντοιχισμένων συσκευών, θα παρουσιάσει για πρώτη φορά το νέο luxury brand εντοιχισμένων συσκευών SIGNATURE KITCHEN SUITE το οποίο θα παρουσιαστεί στο ειδικά διαμορφωμένο υπαίθριο εκθεσιακό χώρο, στο κέντρο του Messe Berlin. Η Ευρωπαϊκή σειρά SIGNATURE KITCHEN SUITE αναπτύχτηκε σε συνεργασία με τους luxury σχεδιαστές επίπλων Valcucine και Arclinea με γνώμονα τη δημιουργία προϊόντων που βασίζονται στην καινοτόμα απόδοση και την υψηλή ποιότητα.
Η IFA 2018 θα ανοίξει με την εναρκτήρια ομιλία από τον Chief Executive Officer της LG Electronics, Jo Seong-jin και τον Πρόεδρο & Chief Technology Officer Dr. I.P. Park. Η κοινή τους ομιλία που θα εστιάσει στη στρατηγική κατεύθυνση της νέας εποχής για την τεχνητή νοημοσύνη, αποτελεί σημείο αναφοράς καθώς θα είναι η πρώτη φορά που τα ανώτερα στελέχη της LG θα έχουν τόσο ενεργή παρουσία στην IFA. Με τίτλο “Think Wise, Be Free: Living Freer with AI”, η ομιλία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 31 Αυγούστου, στο Hall 26b του Messe Berlin. Ο CEO, Jo Seong-jin, θα παρουσιάσει ευρήματα για το πώς η στρατηγική Τεχνητής Νοημοσύνης της LG θα βελτιώσει τη ζωή των πελατών, η οποία βασίζεται στη μοναδική φιλοσοφία του LG ThinQ «Ανοιχτή πλατφόρμα, ανοιχτή εταιρική σχέση και ανοιχτή συνδεσιμότητα». Ομοίως, ο Dr. Park θα δείξει πώς αυτή η τεχνολογία ζωντανεύει μέσα από τα καθημερινά προϊόντα και πώς η ανοιχτή στρατηγική Τεχνητής Νοημοσύνης της LG ωφελεί τους καταναλωτές μέσω της εστίασής της στο να προσφέρει μεγαλύτερο έλεγχο και ευκολία.
Το περίπτερο της LG στην IFA θα βρίσκεται στην Αίθουσα 18 του Messe Berlin, παρουσιάζοντας το ευρύ φάσμα της σύγχρονης τεχνολογίας της εταιρείας, σχεδιασμένο να προσφέρει καινοτομία για μια καλύτερη ζωή.