H Digital Anthropologist Rahaf Harfush είναι η νέα keynote speaker του συνεδρίου “Leaders of Digital Economy”, το οποίο διοργανώνει η KPMG, την Τρίτη 6 Νοεμβρίου, στο Grand Hyatt Athens.
Η έρευνα της Rahaf εστιάζει στη δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας στους οργανισμούς, αξιοποίηση big data και predictive analytics για την ενίσχυση τη διάδοσης νέων ιδεών ενδοεταιρικά και, κυρίως, τη δημιουργία adaptive επιχειρησιακών μοντέλων. Η έννοια των adaptive επιχειρήσεων αφορά στη διαμόρφωση διατηρήσιμων ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, τα οποία δεν βασίζονται αποκλειστικά στη χρήση τεχνολογίας ή συστημάτων τα οποία μπορούν εύκολα να αντιγραφούν από τον ανταγωνισμό.
H Rahaf Harfush είναι συγγραφέας των best sellers “The Decoded Company: Know Your Talent Better Than You Know Your Customers” και “Yes We Did: An Insider’s Look at How Social Media Built the Obama Brand”, ενώ το τρίτο της βιβλίο “Hustle & Float: Reclaim Your Creativity in a World Obsessed with Work” θα κυκλοφορήσει το 2019.
Διδάσκει στο καταξιωμένο γαλλικό πανεπιστήμιο έρευνας SciencePo το μάθημα “Innovation and Disruptive Business Models” και είναι Executive Director στο Red Thread Institute of Digital Culture, όπου ηγείται ομάδας επιστημόνων οι οποίοι διερευνούν τον αντίκτυπο της πρώτη παγκόσμιας ψηφιακής κουλτούρας στην καθημερινή ζωή των πολιτών. Έχει αναγνωριστεί ως Top Future Thinker από το Hay Literary Festival, Young Global Changer από το G20 Think Tank Summit και ήταν η Associate Director of the Technology Pioneer Program στο World Economic Forum.
Συνεργάζεται με εταιρείες όπως οι Starwood Capital Group, Estée Lauder, L’Oreal, UNESCO, The OECD, Cross Knowledge, A1, ING Direct για θέματα καινοτομίας και talent management στην ψηφιακή εποχή.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο και για δηλώσεις συμμετοχής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα www.kpmgevents.gr