H ComSys, που εδρεύει στην Αθήνα και παρέχει λύσεις για Omni-Channel Contact Centers, ανακοίνωσε σήμερα πως ανακηρύχθηκε «Συνεργάτης της Χρονιάς στην Καινοτομία» για το 2017, από την Aspect Software.
Η Aspect απονέμει τιμητικές διακρίσεις σε συνεργάτες και πελάτες της, στα πλαίσια των ετήσιων συνεδρίων Aspect Customer Experience (ACE), ως αναγνώριση για σημαντικές εμπορικές επιτυχίες και καινοτόμες λύσεις με την χρήση των τεχνολογιών της. H βράβευση της ComSys έγινε κατά την διάρκεια του συνεδρίου ACE που διοργανώθηκε στο Las Vegas.
Ο κος Κοσμάς Κωνσταντινίδης, Διευθυντής Λειτουργιών της ComSys, δήλωσε:
«Αισθανόμαστε ιδιαίτερη ικανοποίηση για την αναγνώριση της ποιότητας των υπηρεσιών και των λύσεων της ComSys σε έργα Εξυπηρέτησης Πελατών τα οποία υλοποιούμε με τα προϊόντα της Aspect. Στα πλαίσια της επιτυχημένης μακροχρόνιας συνεργασίας μας, έχουμε σχεδιάσει και εκτελέσει λύσεις βασισμένες σε τεχνολογίες της Aspect σε περισσότερα από 60 Contact Centers, παγκοσμίως. Παράλληλα, στην ComSys έχουμε αναπτύξει προϊόντα όπως η πλατφόρμα ενοποίησης με εφαρμογές CRM, που περιλαμβάνονται και συμπληρώνουν το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων που διαθέτει η Aspect Software.»
Τα τελευταία χρόνια η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών έχει αναπτυχθεί σημαντικά. Η ComSys αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την κατανόηση των μεταβαλλόμενων τάσεων στην αγορά του Customer Engagement, έχει εκτελέσει με επιτυχία σύνθετες και καινοτόμες λύσεις για πελάτες σε 22 χώρες σε όλο τον κόσμο. Η σημαντική αυτή βράβευση προστίθεται σε αυτές που έλαβε η ComSys το 2015 και το 2016 ως «Aspect Partner of the Year» και επιβεβαιώνουν την προσήλωση της εταιρείας στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες της.
Σχετικά με την ComSys
H ComSys δραστηριοποιείται στο χώρο της ανάπτυξης και διάθεσης καινοτόμων προϊόντων λογισμικού, βοηθώντας τους πελάτες της στην παροχή μοναδικών εμπειριών αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές τους, μέσω ολοκληρωμένων πολύ-καναλικών λύσεων. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: www.comsys.gr
Σχετικά με την Aspect
Οι προϊοντικές προτάσεις της Aspect Software ενοποιούν τις τρεις πιο σημαντικές πτυχές της σύγχρονης στρατηγικής στην εξυπηρέτηση πελατών, δηλαδή τη διαχείριση της επικοινωνίας με τους πελάτες, τη βελτιστοποίηση του εργατικού δυναμικού εξυπηρέτησης και των λειτουργιών του back-office. Παρέχοντας πλήρη ευελιξία εγκατάστασης (cloud, hosted, hybrid), η Aspect υποστηρίζει τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων στην ευθυγράμμιση προσωπικού, διαδικασιών και μεθόδων επικοινωνίας, για την παροχή αξιοσημείωτης εμπειρίας στην επικοινωνία με τους πελάτες τους. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε: www.aspect.com.