Η ESET εγκαινιάζει νέες διαχειριζόμενες υπηρεσίες για μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα προσφέροντας υψηλού επιπέδου προστασία σε συνδυασμό με εξαιρετική υποστήριξη από ειδικούς.
Η ESET, παγκόσμιος ηγέτης στην κυβερνοασφάλεια, ανακοίνωσε το νέο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που θα προσφέρει στους πελάτες της στην Ελλάδα. Το νέο χαρτοφυλάκιο φιλοδοξεί να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί διαχειρίζονται την ψηφιακή τους ασφάλεια.
Το νέο ενοποιημένο πορτφόλιο υπηρεσιών της ESET δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να επωφεληθούν πλήρως από τις λύσεις της εταιρίας χωρίς να χρειάζεται να δημιουργήσουν μια εσωτερική ομάδα ειδικών κυβερνοασφάλειας. Οι πελάτες, δηλαδή, στην Ελλάδα θα μπορούν να αξιοποιούν τους εμπειρογνώμονες κυβερνοασφάλειας του δικτύου συνεργατών της ESET για να τους βοηθήσουν να διαχειριστούν, να διερευνήσουν, να εντοπίσουν και να επιλύσουν τυχόν απειλές που τους θέτουν σε κίνδυνο.
Το νέο χαρτοφυλάκιο της ESET για την Ελλάδα περιλαμβάνει τη λύση MDR (Managed detection and response) για μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και αρκετές άλλες υπηρεσίες, όπως ESET Premium Support, ESET Deployment & Upgrade και ESET HealthCheck.
Συγκεκριμένα, η λύση ESET MDR, καθώς και η προνομιακή υπηρεσία MDR που ονομάζεται ESET Detection and Response Ultimate, δημιουργούν μια ολοκληρωμένη λύση ασφάλειας που δρα αποτρεπτικά, αναδραστικά και προληπτικά. Πρόκειται για υπηρεσίες διαχείρισης απειλών 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, που έχουν σχεδιαστεί για να παρέχουν στις μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις εξελιγμένη προστασία, ώστε να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από τις κυβερνοαπειλές.
Οι πελάτες μπορούν έτσι να επικεντρωθούν πλήρως σε αυτό που κάνουν καλύτερα και να ενισχύσουν τις ομάδες πληροφορικής τους με έναν αφανή συνεργάτη, ο οποίος θα είναι έτοιμος να βοηθήσει σε περίπτωση που προκύψουν προβλήματα ασφαλείας, ή -στην περίπτωση της ανώτερης βαθμίδας- ένα συνεργάτη, ο οποίος θα διαχειρίζεται προληπτικά τα EDR και XDR για λογαριασμό τους.
Για να διασφαλιστεί ότι οι ανάγκες των πελατών σε θέματα ασφάλειας ικανοποιούνται πλήρως, η ESET θα προσφέρει επίσης την υποστήριξη ESET Premium Support σε διάφορες βαθμίδες, δίνοντας στις επιχειρήσεις πρόσβαση σε έμπειρους τεχνικούς της ESET με πλούσια τεχνογνωσία για την υποστήριξη της ασφάλειας της πληροφορικής των επιχειρήσεων.
Και όταν πρόκειται για την ανάπτυξη ολοκληρωμένης ασφάλειας ΤΠ, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να βασίζονται στην ESET για την παροχή της τεχνογνωσίας που χρειάζονται. Για το σκοπό αυτό, θα προσφέρονται επίσης τα προγράμματα ESET Deployment and Upgrade (που διασφαλίζουν την αποτελεσματική εγκατάσταση και λειτουργία των προϊόντων ESET) και ESET HealthCheck (μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων των προϊόντων).
Αυτό που κάνει τις υπηρεσίες της ESET μοναδικές είναι η χρήση τηλεμετρίας της ESET, η παγκόσμια κάλυψη, η υποστήριξη στην τοπική γλώσσα με παροχή υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο, η καλύτερη στην κατηγορία της υπηρεσία εντοπισμού απειλών, οι επαγγελματίες με υψηλά επίπεδα εμπειρογνωμοσύνης και, τέλος, ένα χρονικό περιθώριο ανίχνευσης και απόκρισης που κυμαίνεται μόλις στα 20 λεπτά.
Η δέσμευση της ESET να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις κυβερνοασφάλειας υπογραμμίζει την αφοσίωσή της στην προστασία των επιχειρήσεων, των ανθρώπων και της τεχνολογίας τους. Διευρύνοντας τη διαθεσιμότητα της τεχνογνωσίας της, η ESET διασφαλίζει ότι οι οργανισμοί όλων των μεγεθών έχουν πρόσβαση στους απαραίτητους πόρους για να περιηγηθούν αποτελεσματικά στο σύνθετο τοπίο της κυβερνοασφάλειας.